piątek, 10 sierpnia 2012

Witam!
Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami różnymi ciekawostkami: :)

Wiedzieliście, że na całym świecie ( w tym również Polska)
organizowane są tzw. Ponymeety – spotkania bronies, na których prowadzone są rozmowy, a także organizowane bywają atrakcje w rodzaju konkursów z nagrodami, oglądania wspólnie serialu, czy kupowania figurek.  Mój kolega kiedyś tam był, mówił, że było super! Chciałabym się na takie coś wybrać ;))



Znalazłam ostatnio taką ciekawą stronkę z różnymi właśnie ciekawostkami! Nazywa się "Equestria Daily".

http://www.equestriadaily.com/

Niestety cała stronka jest po angielsku, lecz jest to na tyle prosty angielski, że uda Wam się wszystkim zrozumiec o co chodzi! Mi osobiście przypadła do gustu.




Kolejną ciekawą stronką jaką znalazłam jest "For Glorious Equestria". Ale uwaga! Tym razem caaaaaałaaaa  strona jest po POLSKU! :D
http://www.fge.com.pl/search/label/Strona%20g%C5%82%C3%B3wna
 Myśle, ze bardziej Wam przypadnie do gustu! Jest na niej wszystko! Kiedy są spotkania Ponymeet  (W POLSCE!) , różne NOWE fanfic'i, dyskusje i wiele wieeele innch ciekawostek! Mi się bardzo spodobała ta strona, mam nadzieje, że Wam też!

A teraz to co najlepsze! Mam dla Was niespodziankę!







Tak własnie!




Kolejny Ponymeet Krakowski odbędzie się 25 SIERPNIA 2012!!! Odbędzie się on przy
ul. Lea 55, w godzinach 13:00-20:00 będziemy mogli zakończyć wspólnie wakacje w najlepszy możliwy sposób - Z KUCAMI! :)


No to NARKA! I mam nadzieje, ze Was spotkam 25 SIERPNIA!! :)

Baj baj!









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz