wtorek, 28 sierpnia 2012

Siemka!
Dzisiaj ciut o Discordzie, okej?
Świetnie!
Zaczynamy!


 Discord (ang. niezgoda) – jest to tzw.

draconequus, czyli hybryda kucyka i paru innych zwierząt. Panował kiedyś nad Equestrią. Został pokonany, pozbawiony władzy i zamieniony w kamień przez Księżniczki Celestię i Lunę, gdyż siał on chaos, gdzie tylko mógł. Discord był kiedyś kucykiem jak i ochroniarzem klejnotów harmonii. Kiedyś spróbował je
 wykraść i stał się zły lecz jego sposób przemiany jest nieznany. Discord ma prawą łapę lwa, lewą łapę jastrzębia, lewą nogę kucyka, prawą nogę smoka, ogon węża, skrzydło nietoperza i skrzydło pegaza, głowę kozy osadzoną na szyi osła, jeden róg kozy i drugi róg jelenia.

 Macie tu definicje z wikipedii, bo ja nie za bardzo wiedziałam jak sie zabrać do opisania Discorda.

                                                                     (Mały Discord, słodki co nie?)



                                                                                                                                                                                              Dobra ogółem Discord jest zły, niedobry i wredny dla kucyków. Niestety one nie umieją pogodzić się z latającymi domami, drogami z mydła, nocami co parę minut, wat cukrowych zamiast chmur, czekoladowego mleka zamiast deszczu i innych zabawnych rzeczy. 


Przejął władzę w chytry sposób (przy okazji zatańczył na głowie Twilight), przechytrzając szóstkę głównych bohaterek i zmieniając Ponyville w stolicę chaosu. 



Według mnie te zmiany Discorda były ekstra! Szkoda, że wybrał sobie Ponyville na cel.


W necie pełno jest obrazków Discorda i Celstii. Bronies zrobili z nich parę. Stworzyli mnóstwo obrazków  właśnie z nimi!









Discord jest bardzo pewnym siebie stworzeniem. Cóż... 










 No to tyle o Discordzie.
Mam nadzieję, że podobał Wam się ten post.
(Trochę mi zajęło szukanie obrazków, ale nie żałuję :) )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz